Thursday, 13 December 2018

DAILY MAIL REDUCED TO PUBLISHING RUBBISH ON GW

This article is one of the silliest claims made about rising CO2 levels. The fact that it was published by what is normally rated as a serious paper is rather worrying. Since they got a new editor I have noticed a distinct change of views expressed both on Brexit where they have softened their stance from staunch support for Brexit to now supporting Mrs May in an unquestioning fashion and now this tripe on climate change.

No comments: